Dane techniczne (od producenta)
Kaliber 155 mm
Długość lufy . 52 kalibry
Załoga 4 + 1 osób
Szybkostrzelność
- serią 3 strzały / 10s - ogień intensywny 6 strzałów / min. przez 3 min. - praktyczna 2 strzały / min. - efekt “salwowy” min. 3 pociski
Kąty ostrzału
- w podniesieniu -3,5° do +70° - w azymucie n x 360° Rozrzut (% odległości strzelania) Ug do 0,5; Us do 0,1
Donośność
- minimalna 4,7 km - maksymalna 40 km
Jednostka ognia działa (60 sztuk naboi)
- w wieży [pociski + ładunki] . 31 + 33 - w podwoziu [pociski + ładunki] 29 + 27
Uzbrojenie dodatkowe
- karabin maszynowy . 12,7 mm - wyrzutnie granatów dymnych (2 x 4) 81 mm
Czas reakcji
- czas przejścia z położenia marszowego w położenie bojowe < 1 min. - czas opuszczenia stanowiska ogniowego po oddaniu strzału < 0,5 min.
Masa
Masa bojowa pojazdu (z załogą) 52 140 kg Masa pojazdu bez załogi i amunicji 48 100 kg
Wymiary
- długość max. 12 050 mm - szerokość max. 3 580 mm - wysokość: do dachu wieży . 3 130 mm - wysokość transportowa . 3 420 mm - max. z zamontowanym wkm 3 820 mm
Pokonywanie przeszkód
- wzniesienie 25° - przechył boczny . 20° - przeszkody pionowe 0,8 m - rowy 2,5 m - brody 1,0 m
Prędkości jazdy
po drogach asfaltowych (utwardzonych I kategorii); 60 km/h po drogach polnych o wyboistej nawierzchni; 15 km/h po bezdrożach dla równinnych terenów 30 km/h
Zasięg na pełnych zbiornikach . 650 km
Silnik
S12-U. Czterosuwowy, dwunastocylindrowy (układ V), wielopaliwowy, wysokoprężny, chłodzony cieczą, z doładowaniem sprężarką Maksymalna moc (przy 2000 obr/min) 625 kW (850 KM) Moment maks. (przy 1300 do 1400 obr/min.) 3 100 Nm
Układ chłodzenia
Cieczowy, zamknięty z obiegiem wymuszonym. Obieg powietrza przedmuchiwanego przez chłodnice wymuszony eżekcyjnie
Układ przeniesienia mocy (transmisja)
Mechaniczny z przekładnią pośrednią, dwiema skrzyniami biegów i współosiowymi przekładniami bocznymi. Przekładnia pośrednia przyspieszająca, zębata z wyprowadzeniem napędu do skrzyni biegów oraz na sprężarkę, rozrusznik-prądnicę, dmuchawę chłodzenia sprężarki i pompę drenażową
Skrzynie biegów
Planetarne z siedmioma biegami do przodu i jednym wstecznym, ze sprzęgłami włączającymi i sterowaniem hydraulicznym Napęd układu kierowania - hydrauliczny z napędem mechanizmów rozdzielczych
Układ bieżny
Urządzenie napędowe - gąsienicowe z kołami napędzającymi umieszczonymi z przodu. Taśmy gąsienicowe - metalowe z nakładkami gumowymi i przegubami gumowo-metalowymi. Zaczepienie zębatkowe.
|